dimarts, 5 d’abril de 2011

Comencem (altra vegada)

Volia començar com en  amb el mateix començament de l'altre blog:


Obric el diari de Kafka i busque una entrada del 24 de gener, el mateix dia que comence el blog; l'entrada correspon al 24 de gener de 1914:

A. La va interrogar en els següents termes. Com va ser? Vull saber-ho amb exactitud. No ha fet una altra cosa que besar-te? Quantes vegades? On? No ha estat estés sobre el teu cos? T'ha tocat? Va voler despullar-te?
Respostes: Estava assentada en el canapé amb la meua labor, i ell a l'altre costat de la taula. Llavors se'm va acostar, va seure junt amb mi i em va besar, jo em vaig apartar i em vaig reclinar contra l'entapissat, ell em va mantindre en esta posició amb el seu cap. A banda del bes, no va passar res més.

Durant l'interrogatori, ella va dir una vegada "Què t'has cregut? Sóc verge."



He cercat altra vegada en el diari de Kafka l'entrada que correspon amb el dia d'avui, en aquesta ocasió de l'any 1914:


Si fós possible anar a Berlin, ser independent, viure al dia, fins i tot passar fam, però deixar fluir totes les energies per compte de ser ací economitzant-les, o millor dit, deixant que es perden en el no-res. Si F volgués, em secundaria!


No està gens mal; continue, però, llegint el diari i m'he trobat amb una frase, d'un altre dia, 6 de maig, que m'ha fet trontollar per complet:


Allò horrorós d'allò merament esquemàtic.


Com sonaria aquesta frase endins del Kafka?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada