dijous, 7 d’abril de 2011

Imaginació



Ser un bon envejós és ferramenta imprescindible d'aquell qui vol escriure.
(Més o menys açò va dir un dels mestres (?) del seminari de poesia que estic assistint) i creieu-me que jo ne tinc molta, d'enveja, del paio que ha escrit aquest llibre (disponible en format paper a amazon).

De tota manera em sorprén amb la mateixa mesura la imaginació de la resta com la meua. D'on ixen les idees? (pregunta d'aquelles que es diuen "originals", remarcant les cometes) I el que més m'interessa: on faig el bot des de la parida fins l'obra seriosament còmica?

El ressó dels poemes esmentats en l'anterior post, Al dente i Babel , on la idea primera està encara pròxima em serveix d'ajuda; d'altres idees, com vaig arribar a pensar,per exemple, el llibre com a totalitat, ja en vaig perdre el rastre fa temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada