dilluns, 18 d’abril de 2011

Nota: en l'epígraf , on diu A- [ ... hauria de posar, òbviament A= [; també hi ha altres obvietats que, per òbvies, us les deixe descobrir a vosaltres.


Haurieu de creure'm quan us dic que tinc tendència a les coses complicades... He trobat aquesta introducció al meu llibre de conjunts, escrita fa dos estius. Després d'enllestir la plaquette i acabar el llibre és la pròxima empresa i mirant-ho bé, no sé si tinc massa ganes.


La introducció és prou clara; la resta d'anotacions no ho són tant i em costa entendre el que jo mateix vaig escriure.

Parlava l'altre dia de les idees; m'enrecorde perfectament de com vaig pensar aquest llibre,: escoltava la cançó típica de los 40 Principales i em vaig sentir molt desgraciat de veure'm identificat amb la cantant. Havia aparcat el cotxe i escoltava la cançó. Era de nit. Fumava. Era de nit i era protagonista d'una cançó de los 40 Principales, no haurieu fet el mateix?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada