diumenge, 8 de maig de 2011

d

6 comentaris:

  1. hotel exclusiu per a princeses?

    quin gran codi de circulació que estàs construint :)

    ResponElimina
  2. Saps que un cop vaig guanyar un premi i el meu pseudònim era "Princesa del pèsol"? :D

    ResponElimina
  3. Gràcies per llegir-me!

    Anna: bé, fer senyals no és la cosa més original del món; de fet, a València hi ha un tipo que ho fa molt bé; ara bé, sempre hem de dir la nostra, no?
    Joanaina, i quin premi vas guanyar? Jo l'únic que he guanyat vaig demanar que ho feren públic amb el meu nome de plume però no em feren ni cas.

    ResponElimina
  4. Ah, mireu açò: http://www.cuantarazon.com/157377/en-valencia

    a més, l'altre dia isqué en el diari erò no he pogut trobar la notícia

    ResponElimina
  5. No puc obrir el teu enllaç.
    El premi que vaig de Sant Jordi de la universitat amb aquest relat: http://www.upf.edu/cultura/_pdf/nbreu.pdf

    ResponElimina
  6. M'ha encantat!

    L'enllaç està correcte, copia'l i au ( si més no a mi em funciona bé

    ResponElimina