diumenge, 1 de maig de 2011

Profunditat

Desterra el to irònic del teu comentari. Sé que els meus poemes no són profunds; escric per a qui, com jo, no sap nadar; per a qui, com jo, té prou i massa xipollejant a la vora.

Algú em demana: quina és la part més profunda d'un cos?

Jo mire els cossos que s'allunyen o s'endinsen o recorren el dia dins les ones.

Quina és la part més profunda d'un cos?

Escric per a qui, com jo, té por a l'aigua i no s'afanya en respondre preguntes.

I de tant en tant esguite ones tuberes.

5 comentaris:

  1. A mi també m'agradaria esbrinar quina és la part més profunda d'un cos...

    ResponElimina
  2. Joanaina, i a quina conclusió has arribat?
    Cidália, de quem vai ser?

    ResponElimina
  3. Doncs a cap, però crec que valdrà la pena seguir-ho intentant.

    ResponElimina
  4. Potser el cos tinga només superfícies que rellisquen dins les ones tuberes...

    ResponElimina