dilluns, 6 de juny de 2011

Imaginació 2

Parlava de la imaginació ...A principis de la setmana passada, just quan m'havia proposat la poc creïble història de l'increïble home orquestra, vaig trobar en el disc dur portàtil que mai porte darrere esboços d'un dels meus poemes visuals en moviment "Encara sense títol" -normalment els meus escrits tots tenen el mateix títol- de fa dos anyets.

Em vaig admirar de tota la feinada feta i m'he proposat acabar-lo (riures enllaunats)... Ja porte una setmana sencera treballant sobre la idea i ja/només porte 30 segons del poema... si tinguera més temps per a crear!

No, encara no sé com m'arriben les idees, però vaja, el que menys em falta a mi són idees! I mentre vaja tenint-les millor no matar la gallina dels ous d'or (jo sóc la gallina?)

2 comentaris:

  1. ..i d'ahi aventurer de l'intelecte..és una qüestió intrínseca a la pròpia definició d'aquest tipus d'aventurers: viatgers del coneixement...no poden estar quets mentalment..quan acaba llavors un viatge sense retorn??

    ResponElimina
  2. si la definició era molt bonica, però l'etimologia de la parauleta ejem ejem

    un viatge sense retorn acaba... (aich, he premut ENTER abans de posar on acaba)

    ResponElimina