dilluns, 27 de juny de 2011

Insomni

Són les 3:02, encara diumenge?
Segons la meua àvia la vesprada no començava fins que no dinava, la nit fins que no sopara i l'endemà fins que no dormira. La meua àvia tenia les seues coses. Jo tinc les meues.

Són les 3:04. El meu estrany insomni persisteix, a saber:

entre setmana (de dilluns a dijous) dorm com un beneit a partir de les 23:00.
divendres-dissabate: dorm tan prompte com toque el llit, siga l'hora que siga.
diumenge: insomni. són les 3:09 i encara no hi ha son.

És a dir, tinc un insomni localitzat en un dia concret.
Els estudis diuen que les persones intel·ligents són nocturnes. Jo sóc intel·ligent només en diumenge.

La meua àvia deia que l'endemà no arribava fins que no dormies i el meu insomni és la materialització del desig d'allargar el cap de setmana.

Ara bé: són les 3:12 (8 minuts per escriure un post) i el despertador (em) tocarà (els ous) a les 6:10.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada