dimecres, 6 de juliol de 2011

VOCIFERIO

He estat prou ocupat els darrers dies.
Per raons que encara no entenc actue en el Mercat Central de València dins del programa del Festival de Poesia Vociferio, junt Begonya Pozo, Manel Marí, Eduard Ramírez, Pau Sif, Maria Josep Escrivà, Isabel Garcia Canet,  Lluís Roda,... 

Tots i cadascun d'ells amb una àmplia i reconeguda trajectòria poètica. I enmig d'ells, jo.

No és que haja estat ocupat; és que estic enfilant-me per les parets dels nervis. 

Si algú em vol veure: divendres a les 12:00 al Mercat Central. espere que l'aire condicionat estiga a tope...

5 comentaris:

  1. Si fos una mica més a propet...! T'envio els meus millors ànims perquè triomfis! :)

    ResponElimina
  2. Gràcies!!!
    En els anys de posguerra hi havia mares que portaven els xiquets al mercat central i deien "mira la cotorra que parla amb el pardalot de Sant Joan" i mentre els xiquets miraven les mares els hi abandondaven, amb l'esperança que els botiguers els alimentaren.

    Nosaltres actuem just sota la cotorra!

    ResponElimina
  3. http://ca.wikipedia.org/wiki/Mercat_Central_(Val%C3%A8ncia)

    les fotos dls dos ocells en el link

    ResponElimina
  4. upps, em sabia mal la història

    http://books.google.es/books?id=VM7O0rkxL7IC&pg=PA93&lpg=PA93&dq=pardalot+de+sant+joan&source=bl&ots=vUF7kQScIZ&sig=6uirQoWkXQj3mgfdjAdSkK_j3Go&hl=es&ei=HN4UTsSeM8bEswbI4bjrDg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10&ved=0CF4Q6AEwCQ#v=onepage&q=pardalot%20de%20sant%20joan&f=false

    pàgina 92-93

    ResponElimina
  5. Mare meva, quanta documentació! :) Això d'abandonar els nens perquè els engreixin no és tan mala idea... hehehehe
    Els mercats tenen un encís especial... I són el lloc perfecte per fer el vermutet després! ;)

    ResponElimina