dimarts, 31 de gener de 2012

Ha mort el meu avi

Ha mort el meu avi. 94 anys. 

Amb ell desapareix tota una generació, sent ell el darrer de 9 germans. Pensava en això mirant tota la família reunida davant l'esglèsia, mentre un pàrroc amb accent dels de d'hora chanante llegis alguna cosa del Libro de las Exequias.

Comence a pensar que visc a un món que no em pertany.

La gent es mor per tenir un iphone -irònicament hi ha gent que mor fabricant-los com han publicat diversos mitjans de comunicació els darrers dies-.

Ha mort el meu avi.

La meua àvia va morir fa dos anys. Es barallaven per veure qui s'havia de morir primer.

El meu avi li deia que com ella l'estimava tant no volia que patís, preferia que ella morira primer.

La meua àvia es reia, i li deia que ella havia estat sempre més forta que ell, que millor que ell fós el primer.

La meua àvia volia morir després que ell, somniava amb un llit tot per a ella sola.

Ha mort el meu avi, amb alzheimer, segurament sense saber que es moria.

Ha mort el meu avi.

Requiescat in pace

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada