dissabte, 17 de març de 2012

Dia Mundial de la Poesia

He rebut al mail el següent:




Ens posem en contacte amb vosaltres per fer-vos una proposta de colaboració poètica. Des de l'Aula de Poesia de la Universitat de València, i des de Saforíssim Societat Literària, ens volem sumar enguany també a les celebracions col·lectives del Dia Mundial de la Poesia del 21 de març que, coordinades des de la Institució de les Lletres Catalanes, tindran lloc simultàniament en molts llocs del nostre territori.

Begonya Pozo, Christelle Enguix i jo mateixa, al cap de la intendència general, hem elaborat una llista de 20 poetes, aproximadament, tot tractant d'evitar que no foren les mateixes persones que hi estigueren l'any passat. Si ens volguéreu acompanyar, es tractaria de recitar UN SOL POEMA de la literatura universal que pogueres destacar com a significatiu dintre de la teua formació, o entre les teues preferències poètiques destacades. També necessitem 5 o 6 persones capaces de recitar el poema traduït (aquest any de NARCÍS COMADIRA) en alguna llengua distinta del català o del castellà. S'hi admeten voluntaris. 

L'acte començarà a les 19.30 en punt, al CCC Octubre, de València. Tindrem acompanyament de dolçaina i de teclat, amb Cristina Martí i Àlex Velázquez. Ens organitzarem per blocs de 4 persones, amb intervencions musicals al principi i al final de l'acte, i entre cadascun dels blocs del recital.


Açò em fa que pensar. Tinc sort, molta sort; em conviden a actes poètics com a poeta, i això és fascinant atés la impossibilitat de trobar els meus poemes en format llibre. Com he dit, tinc sort. A hores d'ara un poemari estarà en mans del jurat d'un premi i la setmana que ve n'enviaré un altre. Estic pensant que si alguna vegada publique un llibre i ja no em conviden a actes com aquest com a poeta seria massa irònic, fins i tot per a mi.
Anem a pams, però. El proper dimecres recitaré a l'Octubre (flipa, colega) un poema de Gonçalo M. Tavares, l'escriptor que més m'ha impressionat, amb una traducció meua d'un poema inclòs a un llibre que ni tan sols apareix en la seua bibliografia i que és impossible trobar. Així que recitaré un poema d'un llibre que és una joia estranya (i que, per cert, el tinc dedicat i tot).

A tots els que vingau, benvinguts!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada